掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

同素人Jam歌!林奕匡busking勁墟冚 __,林奕匡,

正呀!歌手林奕匡(Phil)繼早前在節目中快閃街頭唱情歌冧老婆之後,似乎開始有鋪街唱(busking)癮,前日下午他再次帶同樂手現身銅鑼灣,今次他不玩 ...


正呀!


歌手林奕匡(Phil)繼早前在節目中快閃街頭唱情歌冧老婆之後,似乎開始有鋪街唱(busking)癮,前日下午他再次帶同樂手現身銅鑼灣,今次他不玩神秘,明顯有備而來,提早在社交網站約定粉絲,當然就吸引不少支持者早早到場等候,加上圍觀的途人,場面熱鬧!Phil親身上陣邊彈琴邊唱,加上色士風手和結他手,靚聲令人聽出耳油。

唱完歌仔,他又在街頭向途人派發朱古力,有得聽又有得食,一次過滿足晒兩個願望。事後Phil笑言:「其實我係順便為六月九展個騷做下宣傳,之前同大家玩咗個遊戲,就係啲街頭藝人Send佢哋嘅表演影片嚟,我就喺當中揀咗兩位,就係當日嗰兩位朋友。我覺得呢種表演形式幾得意,兼且又派咗百幾二百條朱古力,啲人真係特別熱情!我諗佢哋係想要朱古力多啲啫,哈哈!最緊要大家開心,我都覺得好好玩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!