網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

同陳凱琳爭仔 何佩瑜崩潰坐路中心爆喊 __,凱琳,Jeana,何佩瑜,陳凱琳,

何佩瑜(左圖左)同陳凱琳喺劇中情陷三角戀。首次演出劇集的女星何佩瑜(Jeana)與陳凱琳(Grace)在邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》中,與吳卓羲譜出三角 ...


何佩瑜(左圖左)同陳凱琳喺劇中情陷三角戀。


首次演出劇集的女星何佩瑜(Jeana)與陳凱琳(Grace)在邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》中,與吳卓羲譜出三角戀,不過兩女少有對手戲,到「見面」一幕,Jeana已成死屍。

Grace大學先初戀

問到可曾陷入三角關係?兩位靚女都笑言沒有,Jeana更說:「兩男一女都冇喎!」Grace自言中學時期是「乖乖女」專心讀書,到大學才初戀,每段感情都希望走到最後,分手後要完全放下才展開新戀情。Jeana大讚Grace處理得好,笑稱對方找到鄭嘉穎這位另一半很幸福,又自爆曾有「戀愛大過天」的經驗:「人大咗就冇咁注重感情事,冇咁大起大跌。以前試過喺馬路中間崩潰坐低喊,完全冇留意環境,可能好多人以為拍戲先會咁!」目前單身的她就指感情事隨緣。

緊張點擊成績

二人同樣首度拍攝網劇,身為電視演員的Grace開心能夠參與電影級製作,而Jeana亦感謝邵氏高層樂易玲的邀請,獻出其「處女演出」。問到對點擊成績可有壓力?兩女都坦言有,Grace笑說:「會特別緊張出場嗰一集嘅點擊,同平時睇收視好唔同,可以即時睇住個點擊數字一直升,感受到好大鼓勵!」Jeana亦對首部劇集成績感滿意,有機會亦希望再參與拍劇,特別是TVB的古裝戲:「希望有機會試吓拍古裝戲,好似着旗袍、女扮男裝做花木蘭都好。(Grace古裝拍到中暑喎!)我比較怕凍,應該冇問題!」

陳凱琳服裝:Claudie Pierlot

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!