網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月12日 星期四

點氹壽星女開心?Jessica話想收親筆信 __,Jessica,

Jessica好靚呀!前少女時代成員Jessica(鄭秀妍)專程由韓國飛到香港出席品牌活動,但比原定時間遲來。受訪時,問本月18日29歲生日的Jess ...


Jessica好靚呀!


前少女時代成員Jessica(鄭秀妍)專程由韓國飛到香港出席品牌活動,但比原定時間遲來。受訪時,問本月18日29歲生日的Jessica如何慶祝?她透露會跟朋友及工作人員到洛杉磯旅遊,問想要甚麼禮物?她甜笑謂手寫親筆信或DIY物品。

此外,Jessica指雖然今次香港行逗留時間不太多,但趁活動前都有去歎點心,又話好鍾意食廣東菜。談及之後的工作安排,Jessica預告稍後會出新聞稿正式對外公布。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!