掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

兼任大會攝影師 關楚耀自薦幫JW影相 __,JW,關楚耀,

關楚耀除咗係「饑饉之星」之外,仲兼任今次活動嘅大會攝影師。藝人王灝兒(JW)和關楚耀(Kelvin)今日以「饑饉之星」身份到香港仔出席活動開幕禮。二人 ...


關楚耀除咗係「饑饉之星」之外,仲兼任今次活動嘅大會攝影師。


藝人王灝兒(JW)和關楚耀(Kelvin)今日以「饑饉之星」身份到香港仔出席活動開幕禮。二人均表示今次是第二次參與饑饉活動,JW會在營中擺檔義賣一些懷舊玩具:「喺個營度咁多個鐘,等大家可以有啲嘢一齊玩,順便趁機畀大家識吓新朋友,好彩我之前搞演唱會嘅時候已經食細咗個胃,應該可以完成到。(男朋友有來支持?)佢今日有嘢做,不過佢都有支持我。」

熱愛攝影的關楚耀今次兼任大會攝影師:「細細個就已經知道呢個活動,覺得好有意義,只要大家一齊去做就會有力量。今次做埋大會攝影,會幫大家影多啲靚相,依家我去邊都會帶埋『女朋友』,部相機就係我女朋友!今次個營我都會將自己影嘅相印出來做明信片,準備咗郵票等大家可以寫完即刻寄出去。依家儲定多啲相,有諗過搞一個自己嘅畫展。(下次可以幫JW嘅婚禮做攝影師?)佢個樣好似唔係幾想喎!」JW尷尬笑道:「你可以來我生日會影相,我六月生日,哈哈!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!