掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

徐濠縈想同囡囡跳K-Pop:佢話我扮細個 __,K-Pop,徐濠縈,

徐濠縈早前同囡囡去咗韓國旅行。藝人蘇永康、徐濠縈(阿徐)、周汶錡、楊思琦、周美欣,以及前少女時代成員Jessica(鄭秀妍)到金鐘出席品牌活動,其中阿 ...


徐濠縈早前同囡囡去咗韓國旅行。


藝人蘇永康、徐濠縈(阿徐)、周汶錡、楊思琦、周美欣,以及前少女時代成員Jessica(鄭秀妍)到金鐘出席品牌活動,其中阿徐以一身紅色打扮現身,受訪時她指剛剛首次與女兒陳康堤到韓國旅行,笑言現在的年輕人都迷上K-Pop,所以專程帶女兒到感受當地文化,又可以順便食嘢。

問到有否興趣跟康堤跳K-Pop?阿徐即謂想,還希望着姊妹裝,但就指康堤好抗拒:「佢從來都唔會同我一樣,佢走簡單衣着路線,有時我着得Young啲利又會話我扮細個,同埋佢依家隻腳同我一樣大,又高過我,成日會拎我啲鞋嚟着。」她又指之前放了一個任性的生日長假,接下來要好好工作,專心湊女做家庭主婦。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!