掃呢頁CODE去手機

2018年4月2日 星期一

男女通殺!Kay爆張繼聰出街成日畀人撩 __,Kay,張繼聰,繼聰,謝安琪,

張繼聰咁大隻,唔畀人撩就假!歌手謝安琪(Kay)出席「藍服日」活動,呼籲大家穿上藍色衣服來代表支持患自閉症人士,為他們打氣。Kay表示:「身邊唔少朋友 ...


張繼聰咁大隻,唔畀人撩就假!


歌手謝安琪(Kay)出席「藍服日 」活動,呼籲大家穿上藍色衣服來代表支持患自閉症人士,為他們打氣。Kay表示:「身邊唔少朋友嘅小朋友有自閉症情況,照顧上係艱難,因患自閉症小朋友外觀係睇唔出,好多時被誤解成係曳,其實佢哋行為係不受控制,而媽媽就可能會聽到一啲難聽嘅說話,或者一啲眼光,承受好大壓力。」

爆老公要增磅

另外,Kay在社交網上戴一張包到冚造型去跑步,並和女兒及兩個小朋友給外傭推着三輪車一齊合照。Kay 笑言:「我呢個叫中東Style,係防曬裝束,老公笑我似防暴隊。」老公張繼聰可陪跑?Kay謂:「佢為角色增緊磅,要增磅到190幾磅,到時佢嘅體重到可能會係我兩倍,因我未生BB前係99磅,所以真係會有呢個可能。」

老公出街成日畀人撩

講到張繼聰在網上被選為最想觸摸的男藝人之一?Kay笑言:「係咩,咁同佢出街真係有好多男人摸佢,仲要慢動作摸,啲貨車佬經過會吹口哨,全部都係嗌佢,聽到都覺得威。(但如果係女人摸阿聰呢?)咁女人我嘅感覺就強烈啲,男人摸就當切磋,女人就怪怪咁,不過通常女人都係口花花撩佢,我都笑佢『你依家係脫星嚟』!」Kay又表示好滿意老公有這個大隻佬身型:「佢嘅手臂大過個女嘅身,咁我都鍾意佢咁,我鍾意男人有大隻嘅質感,覺得好睇係好難練㗎。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/6CmQLt


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!