網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

女人嘅夢想!楊思琦搞乜唔使Keep都弗? __,思琦,楊思琦,

索!藝人楊思琦與女兒及親朋齊齊上星夢郵輪玩,期間,思琦更自拍多張靚相,大晒腹肌及美好身段。思琦接受東網獨家訪問時,坦言自己今次是第一次上郵輪,之前女兒 ...


索!


藝人楊思琦與女兒及親朋齊齊上星夢郵輪玩,期間,思琦更自拍多張靚相,大晒腹肌及美好身段。思琦接受東網獨家訪問時,坦言自己今次是第一次上郵輪,之前女兒跟其母都上了一次,但剛巧當時思琦要工作,故無緣同遊。

思琦笑言今次大部分的相都是Photo by CK,她謂:「大部分啲相都係我自己影,我同行有啲女仔朋友同Family,有啲係啲女仔朋友幫我影,小朋友喺船上面一齊玩,大朋友又可以自己做乜都得,大家都好Relax。」思琦指船上很多不同玩意,有好多適合小朋友的趣味課堂及小玩意,又有水上滑梯、攀石及魔術、歌舞表演等。

其中有兩日,大家又於日本沖繩落船觀光及吃東西。問到思琦為何可以Keep得咁Fit而且還有腹肌時,她笑言:「成日頻頻撲撲都消耗好多,唔會太肥,平時都唔會做好多運動,都係做啲伸展運動同踢吓腿,不過自己都好容易有肌肉,之前有幾嚿,仲結實啲添!而家有幾嚿腹肌BB都好開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!