掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

新劇帶挈 「Kenny」梁烈唯內地打碟搵銀 __,梁烈唯,

梁烈唯喺新劇演Kenny一角好搶眼。藝人梁烈唯(唯唯)於邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》中的Kenny一角甚為搶眼,亦有不少好評,不比其他主角遜色,而唯唯之 ...


梁烈唯喺新劇演Kenny一角好搶眼。


藝人梁烈唯(唯唯)於邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》中的Kenny一角甚為搶眼,亦有不少好評,不比其他主角遜色,而唯唯之前已不少內地登台的機會,而現時似乎愈來愈受歡迎。唯唯日前到順德打碟登台搵真銀,現在氣氛高漲,大家繼《使徒行者》「木蝨」後,現時都叫他《飛》劇中的名字Kenny,唯唯坦言開心多個角色都被觀眾記掛住。

唯唯接受東網訪問時謂:「工作、商演機會的確多咗,都好感恩,因為呢啲時候,機會唔係好易擁有,而家會更加珍惜。呢套劇有好反應,幕前幕後都要記一功。」他亦與佘詩曼出席「綠色活動」,唯唯現時有女兒,會更加支持環保,給下一代好好的生活環境。

而唯唯不時都有接拍內地劇,不過說到要用普通話說對白,難免會打結,更鬧出不少笑話,網上更有一條唯唯拍劇時說普通話對白的NG片,相當搞笑,幸好他都很努力去說、改進,他笑言會盡力講,就如小時候學英文一樣,只要不怕講、不怕人笑自然講得多就會進步。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!