網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

阿King自爆沉迷電音「解散」C AllStar __,C AllStar,

呢個就係解散原因?樂隊廿四味成員阿肥、DJDonald及組合CAllStar成員阿King出席電音盛典「香港RoadtoUltra」記者會,宣布將於6 ...


呢個就係解散原因?


樂隊廿四味成員阿肥、DJ Donald及組合C AllStar成員阿King出席電音盛典「香港Road to Ultra」記者會,宣布將於6月9日首次假亞洲國際博覽館的室內場館舉行,屆時跟逾萬樂迷瘋狂一夜!為打擊炒飛熱實行實名制買飛,而電音盛典今天繼續支持香港電音成長,見證香港電音文化的里程碑,擁抱音樂。

King在記者會上表示已沉迷了電音兩年,司儀Donald問是否因此而「解散」C AllStar?King笑言:「係呀,我要做DJ King,屆時我啲朋友一定會嚟玩。」又話以前是組合成員時,形象斯斯文文,但接觸過電音後就好狂野。

18歲以下唔入得場

問到King在騷上有何表演,他大賣關子:「要保持神秘,都係打碟。」阿肥就話一定瘋狂、好玩,又覺得室內場同戶外場氣氛同樣熾熱,不過室內有冷氣就會更舒服。King又覺得大會施實名制買飛是好事,除可打擊黃牛,又可杜絕未夠18歲歌迷入場。至於阿肥就話對購票的制度不太了解,只覺得入場就開心。

阿肥又透露將於5月4日及5日開LMF演唱會,今次有新合作夥伴,還花了大量心機,時間製作效果,定能給歌迷驚喜,而兩晚開場更請了青年樂隊上台。問到可會畀機會身邊的DJ King,King隨即打蛇隨棍上跟阿肥說:「畀次機會我」嚇到阿肥連忙說:「求……求之不得啦,我頭先都邀請咗佢,佢會嚟。」King又話有捧LMF場,問King最鍾意LMF哪首歌?見King抹一抹汗,細細聲說:「識唱,唔記得歌名,都係啲粗口歌。」阿肥重申其實LMF在眾多作品中,歌佔好少粗口。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!