掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

【黃仁龍處男下海】做過青少年禁毒 變身精神健康KOL __,黃仁龍,

前律政司司長黃仁龍,自一二年卸任律政司司長後重操故業當大狀,淡出政治圈,直至舊年年尾他獲政府任命,出任「精神健康諮詢委員會」主席才再次現身公眾視線。唔 ...




前律政司司長黃仁龍,自一二年卸任律政司司長後重操故業當大狀,淡出政治圈,直至舊年年尾他獲政府任命,出任「精神健康諮詢委員會」主席才再次現身公眾視線。唔講唔知,原來呢個亦都係黃仁龍離開問責團隊後第一個公職。

黃仁龍早兩日連同部分委員會成員與傳媒茶敍,詳談工作大計之餘,又講到做呢個委員會主席嘅原因。

佢話感受到政府好想在處男下海問題方面做得更多,食物及衛生局負責同事都非常有心做事,所以接受咗當局邀請,仲話就算只做到百分之一嘅改善,都會義不容辭,搵唔到「say no」嘅理由喎。

至於講到獲邀請嘅原因,黃仁龍就話可能係因為自己以前做律政司司長嘅時候,局方曾做過青少年禁毒工作,毒品又會影響精神健康,所以對呢個議題有一定程度經驗咁話。

近排一地兩檢、戴耀廷風波都鬧得熱烘烘,身為前律政司司長的黃仁龍,又會有何高見?

食衛局就此戴定頭盔,聚會前預先講明,主席及其他委員會成員不會談論委員會工作以外嘅其他話題,他們在聚會結束後又雞咁腳走人,搞到《壹》仔想就呢啲法律問題向黃仁龍求教有何高見,也未能如願。

俗語有云「新官上任三把火」,黃仁龍上任不足半年已經開咗四次大會會議,委員會準備同大學合作,明年開展三項精神健康普查,調查兒童、青少年及長者精神健康狀況,以便當局對症下藥應對問題。

相比之下,同樣食衛局轄下的「降低食物中鹽和糖委員會」成立咗超過三年,主席陳智思啱啱開始第二個任期,但仍然無乜建樹,真係要加把勁喇!

撰文:巫不言

立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!