掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

計劃開KOL學校!網紅伍仔周圍吸經驗 __,

呢條橋有得諗喎!本地網紅伍仔日前到澳門出席食評大賽,擔任頒獎及演講嘉賓。憑拍YouTube片在網上走紅的伍仔向來創意多多,Instagram擁有7萬F ...


呢條橋有得諗喎!


本地網紅伍仔日前到澳門出席食評大賽,擔任頒獎及演講嘉賓。憑拍YouTube片在網上走紅的伍仔向來創意多多,Instagram擁有7萬Fans,他除了影片創作外,現在更成為一名網絡食評家,為近千間餐廳撰寫食評,伍仔說:「想成為網絡食評人,如果做到『識煮』、『懂營養』,喺食評界就可以走更遠嘅路!」現場更有當地搵食Apps創辦人藍光出席,伍仔直言一直很欣賞對方,今次趁機向對方請教經營事業的成功心法,為籌備即將開辦全港第一間「KOL學校」取經,伍仔表示想藉自身影響力和經驗,協助更多年青人投身KOL網紅事業。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!