掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

屋企危機四伏!湊女新手Kylie炫富被批 __,

Kylie客廳充滿陷阱,唔適宜畀兒童活動。美國真人騷女星KylieJenner居住的荷里活獨立屋價值1.32億港元,裝修極盡奢華,但呢位新手媽媽唔記得 ...


Kylie客廳充滿陷阱,唔適宜畀兒童活動。


美國真人騷女星Kylie Jenner居住的荷里活獨立屋價值1.32億港元,裝修極盡奢華,但呢位新手媽媽唔記得為囡囡加裝安全設計。

現年20歲的Kylie Jenner在社交網晒荷里活大宅炫富,今年2月為歌手男友Travis Scott生咗囡囡Stormi的她,於2016年10月以1.32億港元購入13,200平方呎荷里活大宅,內設8間睡房、11個浴室,係夠晒空間畀Stormi走動,但屋企危機處處,完全冇考慮顧及BB安全,例如客廳壁爐明火取暖兼冇圍欄,睇落時尚但唔實際,Stormi能夠爬到入火爐。而火爐前的矮長方型咖啡枱以金色葉裝飾好易吸引孩童注意力,以Stormi的高度好易撞到尖端枱角受傷。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!