網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月15日 星期日

【金像獎】Laughing Gor 蠟青再碰頭! MC JIN即Rap賀大佬有喜 __,金像獎,

今年一眾「古惑佬」鄭伊健、陳小春、錢嘉樂、謝天華以及林曉峰負責頒發新人獎,話晒「古惑仔」系列是一代香港人的回憶,絕對是配合金像獎主題。當大家行完紅地毯 ...




今年一眾「古惑佬」鄭伊健、陳小春、錢嘉樂、謝天華以及林曉峰負責頒發新人獎,話晒「古惑仔」系列是一代香港人的回憶,絕對是配合金像獎主題。

當大家行完紅地毯到後台接受訪問時,謝天華就跟MC Jin遇上,MC Jin更即席Rap了一段賀天華再做爸爸,其中一句話︰「一日大佬一世大佬......我都想生第二個,但唔可以心急」。點解? 二人因為拍攝《潛行追撃》而熟絡,當時天華在劇中扮演Laughing哥,MC Jin則扮演其下屬。Laughing哥聽完MC JIN 一後Rap的時候,笑到合不攏咀。



鍾意就快D Share啦!