掃呢頁CODE去手機

2018年4月1日 星期日

名人:Lea T.晒凸腩相 姊妹陳嘉容送祝福 __,陳嘉容,Lea T.,

大家記唔記得今日係乜嘢日子?嚟自斯洛伐克嘅模特兒LeaT.出名樣靚身材正,佢嗰排強勁嘅腹肌,除咗令女人羨慕之外,亦都令唔少有做健身嘅男士汗顏,佢仲不時 ...


大家記唔記得今日係乜嘢日子?


嚟自斯洛伐克嘅模特兒Lea T.出名樣靚身材正,佢嗰排強勁嘅腹肌,除咗令女人羨慕之外,亦都令唔少有做健身嘅男士汗顏,佢仲不時喺社交網甫健身相畀大家睇吓佢嘅索爆body。凌晨時段Lea T.又擺相上社交網站,雖然都係𢲡起件衫晒腹部,不過今次同以往有好大分別,就係佢嘅腹肌唔見晒,得番個肚腩仔凸晒出嚟,睇個款都有喜五個月咁上下,唔少網民見到都留言話恭喜佢,就連佢嘅好姊妹陳嘉容都有留言話「Congratulations!」

細心睇番早前啲相,佢排腹肌仍然喺度,半個月時間就可以由有腹肌變做有肚腩真係有啲神奇?就此事向Lea T.查詢,佢就搞笑話今日係4月1日愚人節,所以就放張相同大家玩吓,絕對唔係有喜!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!