網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月30日 星期一

布魯克林新歡Lexi 自爆曾因被欺凌輟學 __,

布魯克林新歡加拿大火辣女模LexiWood!英國萬人迷前球星碧咸(DavidBeckham)與辣妹Victoria的19歲大仔布魯克林(Brookly ...


布魯克林新歡加拿大火辣女模Lexi Wood!


英國萬人迷前球星碧咸(David Beckham)與辣妹Victoria的19歲大仔布魯克林(Brooklyn),早前被拍得背住影星女友嘉兒莫蕊茲(Chloe Moretz),於荷里活紋身店激咀索女,令新戀情「浮面」。照片曝光後,即惹來網民「人肉起底」,發現原來「索女」是20歲的加拿大火辣女模Lexi Wood!

曾先後為《Vogue》、《Galore》與《花花公子》(Playboy)等雜誌拍照的Lexi Wood,10歲便出道擔任模特兒,在社交網Instagram人氣甚高,經常在社交網甫性感相大派軍糧,深受麻甩仔歡迎,有逾8萬7千名追隨者!相信她與「碧咸之子」的戀情曝光後,會令其人氣再急升!以「小三」姿態鍊贏嘉兒的Lexi,最近就「坐正」,於男友在Instagram貼出的半裸晒新紋身照片留言畀Like,更留下一個舐脷的表情符號,公然調情!

Lexi借戀情上位,即吸引各大傳媒搜刮其資料,更被翻出她3年前接受《Galore》雜誌訪問時,自爆求學時期曾受欺凌:「我喺高中時期曾被一大班女仔欺凌,我冇為自己出頭,更冇嘗試阻止。我最終離開咗間學校,改喺屋企上堂,但願我能夠反抗。感恩嘅係喺屋企上堂令我更認真地追求做模特兒的夢想。我認為一切事情發生都係有原因嘅,雖然我好後悔冇為自己出頭,但如果唔係嗰啲卑鄙嘅女仔,絕對唔會成就今日嘅我。」Lexi在訪問中亦指自己是很浪漫的人,相信一見鍾情,更表明好恨為Victoria's Secret行內衣騷。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!