掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

激罕長髮Look扮柔弱 李璧琦忍唔住喪自拍 __,李璧琦,

李璧琦短頭髮同長頭髮個Feel真係差好遠!無綫劇集《三個女人一個「因」》星期日播出大結局,在劇中飾演奸角的藝人李璧琦大表不捨,她多謝監製潘嘉德的安排, ...


李璧琦短頭髮同長頭髮個Feel真係差好遠!


無綫劇集《三個女人一個「因」》星期日播出大結局,在劇中飾演奸角的藝人李璧琦大表不捨,她多謝監製潘嘉德的安排,劇中的長髮造型令她更添柔弱,令角色更有說服力,她自言﹕「我自己都好鍾意,所以都忍唔住要自拍番夠本,因為唔知幾時先有機會留到咁長。」此外,璧琦希望今次劇集能喚起大家對精神健康的關注﹕「希望透過了解同支持,可以為我哋身邊有需要嘅朋友給予鼓勵同正能量。」

另外,璧琦指同劇有老拍檔張明偉、陳智燊及郭田葰,他們自明珠台節目《Dolce Vita》就開始合作,所以在拍攝過程中,劇組同事都會講笑話見到他們四個人就覺得好似轉了去英文台,談到另一位拍檔趙永洪,她說﹕「我哋由《誰家灶頭無煙火》開始合作,一直都冇激烈對戲嘅機會,感謝監製同編劇將意想不到嘅劇情畀我哋,令我哋可以過足戲癮。」至於如何意想不到,她就大賣關子,要大家留意結局。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!