掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

男人唔可以化妝?丁子朗教你打造夜蒲Look __,

丁子朗親自教你打造夜蒲Look!愛美係女士嘅天性,但其實依家有唔少男士都一樣咁貪靚,見到好多男士都會買護膚同化妝品就知啦!好似90後嘅小鮮肉、香港先生 ...


丁子朗親自教你打造夜蒲Look!愛美係女士嘅天性,但其實依家有唔少男士都一樣咁貪靚,見到好多男士都會買護膚同化妝品就知好似90後嘅小鮮肉、香港先生 ...


丁子朗親自教你打造夜蒲Look!


愛美係女士嘅天性,但其實依家有唔少男士都一樣咁貪靚,見到好多男士都會買護膚同化妝品就知好似90後嘅小鮮肉、香港先生亞軍丁子朗就係一個好例子,雖然佢得20歲,但係非常貪靚,不時喺網上拍片教男士可以用咩護膚同化妝品,見佢咁有心得,貪靚程度絕對同班女藝人有得揮呀。

呢日子朗就喺big big channel拍片教人放工後用最快速度喺車內轉妝、化個夜蒲Look。子朗首先噴咗保濕噴霧,之後就擦遮瑕膏,佢話:「夜店咁黑,真係唔係好見到你啲遮瑕,所以求其啲就得,唔需要花咁多時間。」講得又啱喎!間店咁黑,唔通啲人又會留意到你粒暗瘡咩!

到眉毛部分,子朗一樣好有研究,佢話:「男仔條眉就要畫粗啲,同埋最緊要個眉峰夠唔夠角,有角代表Man啲。」男士們又學到嘢喇,因為眉要畫得靚都唔係咁易,到子朗手勢咁純熟,真係有番咁上吓功力。之後輪到畫眼線,子朗就教大家要畫多啲下眼線,令到隻眼sharp啲。佢再教多大家一個絕招,點樣可以令自己喺店內畀人一眼望到?子朗就將支粉紅色眼線液畫咗個閃電形圖案喺眼附近,最後加埋定妝水,咁成個妝就算玩通宵都唔驚會溶。好多網民都話呢個夜蒲Look似係去萬聖節party多啲,仲話個眼線一定可以搶晒Fo,有人搞笑話子朗咁有心得,唔通成日去夜蒲?

網民有話兒:

YXX Kxxx:咁靚仔!仲要化溝女妝!有冇搞錯!

PIOCXX MXX:子朗真係好貪靚。

QIXXNMCXX :真係學到嘢呀!

WICXXNIAX:去夜蒲真係要搵子朗呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!