掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

唔通係竇靖童?竇唯鐵騎Look載神秘女子 __,竇靖童,

如果係童童,畫面又幾溫馨啵~內地音樂人竇唯近年行蹤飄忽,早前就被拍得半禿頭嘅佢紮丸子頭現身,被網友指佢不修邊幅及中年發福,不過Band仔出身嘅佢點都有 ...


如果係童童,畫面又幾溫馨啵~


內地音樂人竇唯近年行蹤飄忽,早前就被拍得半禿頭嘅佢紮丸子頭現身,被網友指佢不修邊幅及中年發福,不過Band仔出身嘅佢點都有啲Rock佬氣息,仲畀人見到佢做鐵騎勇士載女兜風添!

有網友就上載咗兩張竇唯新相,見佢繼續以半禿丸子頭上陣,揸住架電單車,頭盔都冇載咁現身北京街頭,「戰衣」佢就依然選用實用風褸,雖然造型都係咁上下,不過佢身後就多咗個神秘女子坐車尾啵!有網友就女子身形同打扮,估計係竇唯同天后王菲所生嘅囡囡竇靖童(童童),加上潮爆嘅童童最愛戴帽遮頭,同車上女子嘅打扮似到十足,所以網友都估佢哋可能係父女檔出巡。

而王菲亦被網友拍得現身香港機場,打扮低調嘅佢以黑白Look見人,拉低咗口罩周圍望,仲用黑超掛心口,夠晒平民化。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!