掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

吳尊Max二人世界歎早餐 Nei Nei芭蕾舞搶鏡 __,吳尊,

NeiNei星期日都冇得去玩呀!到咗星期日大家都會出去玩吓,享受吓家庭樂。不過藝人吳尊嘅大女NeiNei唔單止冇得去玩,而且仲要去上堂添!今日吳尊就喺 ...


Nei Nei星期日都冇得去玩呀!


到咗星期日大家都會出去玩吓,享受吓家庭樂。不過藝人吳尊嘅大女Nei Nei唔單止冇得去玩,而且仲要去上堂添!今日吳尊就喺社交網甫出Nei Nei學跳舞嘅相,並留言:「NeiNei辛苦了...一早就有芭蕾和嘻哈課,但我和Max就去享受美食早餐,祝大家週(周)日快樂」相中見Nei Nei身穿粉紅色嘅芭蕾舞衣,明顯比之前出演內地真人騷《爸爸去哪兒》嘅時候高咗好多。而且Nei Nei仲非常專心咁學習跳舞,睇嚟真係遺傳咗吳尊嘅優良基因!

Nei Nei就去咗學跳舞,所以吳尊帶咗細仔Max去嘆早餐,相中見佢哋兩父子齊齊嘟起個嘴,而且仲指住枱上嘅食物,睇嚟兩父子都相當為食!唔少網民都笑言吳尊對Nei Nei唔公平,仲話如果Nei Nei知道一定會好唔開心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!