網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月13日 星期五

【衝出MK開巡唱】解構E-Kids金剛不敗之身之謎! __,金剛,

【衝出MK開巡唱】解構E-Kids金剛不敗之身之謎!E-Kids你以為佢哋死咗?事實話俾你知,佢哋仲未死得!仲話要衝出MK,去澳門巡唱添!今時今日要喺 ...


  • 【衝出MK開巡唱】解構E-Kids金剛不敗之身之謎!


  • E-Kids 你以為佢哋死咗?事實話俾你知,佢哋仲未死得!仲話要衝出MK,去澳門巡唱添!

    今時今日要喺娛樂圈立足,如果你唔係阿邊個邊個嘅細姪仔,又唔係大富之家,仲要下下靠公司出錢,搵人哋作曲填詞等等,同時又無演唱會,廣告,拍劇嘅話,喺呢個圈真係好快就會玩完,仲欠落週身債,而E-Kids 佢哋,乜嘢都自己做,三個分工合作,所以成功係有原因嘅,等我哋探討下呢個不死之謎!

    首先講吓成員Tommy 阮民安,他幾乎係半個經理人咁滯,前幾年全職進攻幕後,為太太Eva 穿州過省處理工作,又經常在日本打滾,所以E-kids 在日本有show 接,Tommy 功不可沒,而家好多事宜,都係Tommy 出面傾!

    另外一位,Alan 林詠倫,三個之中,佢keep得算最好,又不斷在facebook 做 live 唱歌,聚積左一班擁疐,而對外,佢比另外兩位成員和順,E-kids有D咩事,都係佢出面解圍,實在一凹一凸!

    講到最疊馬嘅阿Tim 郁禮賢,前幾年,Tim化名為 KASA ,在屯門開了舞蹈學校,到現在,依然雄霸屯門,累積過千個學員,所以一吹雞,幾百人撐場唔係問題,對演唱會銷情一定有佢嘅影響力!

    睇完佢地呢條宣傳片,而家嘅香港嚟講,算幾好㗎喇 ,起碼用心獻技,好過睇大台個個楝係度唱劇集主題曲先所以話,裏應外合嘅鉄三角E-Kids 不死都係有原因嘅!

    鍾意就快D Share啦!