掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

獲Mr.撐場!陳蕾驚新歌唔受大眾歡迎 __,Mr.,

陳蕾出席戶外音樂會。歌手陳蕾出席戶外音樂會,獲Mr.的MJ及Tom做樂手支持。陳蕾表示今次是首次唱新歌《RunAway》,大呻新歌很難夾:「因為監製將 ...


陳蕾出席戶外音樂會。


歌手陳蕾出席戶外音樂會,獲Mr.的MJ及Tom做樂手支持。陳蕾表示今次是首次唱新歌《Run Away》,大呻新歌很難夾:「因為監製將我嘅編曲改晒咁滯,我唔慣新編曲,覺得好難,同我demo完全唔同。本身MJ唔得閒嚟,但知我搞唔掂,所以都特登嚟幫手。(點多謝佢?)請佢食飯,同埋會寫多啲歌畀佢哋幫我製作。(MJ好好?)係呀,其實Tom都係,佢本身音樂學校要開舖,但都嚟幫我,同埋其實佢哋Mr.嚟緊喺度都有演出,但都決定幫咗我先。」

陳蕾表示近日忙於宣傳新歌,很緊張大家的反應:「因為唔知大家鍾唔鍾意聽首歌,我哋第一次聽係覺得好怪,但聽聽吓又覺得幾得意,所以唔知大家第一次聽就會唔會已經say no,想睇吓大家啲反應,anyway,我哋係好鍾意首歌。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!