掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

兜搭山下智久惹禍 Niki肚凸被屈有孕 __,Niki,山下智久,周麗淇,

Niki最近公開一張腹部微隆的照片,隨即遭山下的粉絲指是懷孕。尊尼偶像山下智久今年2月被雜誌踢爆背住女友石原聰美,與21歲混血索模Niki(原名丹羽仁 ...


Niki最近公開一張腹部微隆的照片,隨即遭山下的粉絲指是懷孕。


尊尼偶像山下智久今年2月被雜誌踢爆背住女友石原聰美,與21歲混血索模Niki(原名丹羽仁希)蜜遊夏威夷,不過事件冇影響他的人氣,但索模Niki就成為山下粉絲的攻擊對象,仲明屈佢個肚有餡。

Niki早前在社交網上載水着照,一向身材纖瘦的她,今次卻腹部有些少微隆,似是身材胖了一點,但山下的粉絲就借機指她似懷孕,留言仲單單打打:「唔通有咗?係咪山P(山下智久暱稱)嘅BB?」、「無啦啦個肚脹咗,真係耐人尋味」,隨即成為網上熱話。事後,Niki急上載多張晒纖腰的全身照,包括運動裝及比堅尼裝,證明自己並非有咗。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!