網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

謝安琪孖Oscar研製處女包唔益老公 __,Oscar,謝安琪,蕭潤邦,

謝安琪同Oscar研製新包。歌手謝安琪(Kay)和「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)情如兄妹,兩人分別在社交網上載合作整「素食生煎包」的照片及搓麵糰短片 ...


謝安琪同Oscar研製新包。


歌手謝安琪(Kay)和「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)情如兄妹,兩人分別在社交網上載合作整「素食生煎包」的照片及搓麵糰短片,但Oscar未婚妻江若琳(Elanne)未見同場。Oscar謂:「岸K(Kay)前排同我講,有間公司研發咗一種素豬肉,好想試吓可唔可以做到生煎包,我覺得好有意思,於是我話岸K妹,好玩,有意義,一齊落手落腳玩吓事實證明,素豬肉一樣好味!各位,等我們好消息。」並多謝岸K妹令我眼界大開。

做Oscar助手

而Kay就謂難得Oscar於周六竟然不拍拖,到上環餐廳,即席示範用由她代言代的素食做生煎包,她心心眼大讚:「佢全程相當認真,個氣勢成個賭神咁,又有功架又型又盛,啲素生煎包正到爆汁,全程勁多歡呼聲同埋掌聲位,本人企喺隔籬做助手,已經覺得非常有『飛屎』(面子),素生煎包啲相一WhatsApp出去,全部朋友反應非常熱烈,搞到我WhatsApp Crash咗一晚都未用得返,結果今日要Reinstall過,咁係證明咗,我啲朋友成日都非常肚餓,希望到時正式推出。」

「處女落場」整包

Kay接受東網訪問時,她表示本身是素食品牌代言,加上亦是生煎包店投資者之一,故很早前已有構思將兩個品牌二合為一,故相約Oscar齊落手落腳做一次研發中的素食生煎包。「處女落場」整包的Kay謂:「我覺得整包嘅工序,唔係好難,但一定要練好耐,其實啲素包材料好簡單,麵包、水啦,其實根本乜都冇,只有素豬肉,皮都好簡單,完全有調味,素肉就加咗鹽、糖、胡椒粉,少少麻油咁,簡單都不得了,但已經好好食囉。」不過覺得能泡製出一個又軟又多汁的包包殊不簡單,其中經驗及手勢是成功要素之一:「中間搓麵粉搓到咩狀態,呢啲就係經驗嘞,啲包點搓成薄皮,碌到佢圓Dup Dup,包又包到咁靚,煎都係件重要事,點先煎到佢發起又唔燶,個火喉,同埋煎梗時加幾多水,加幾多油咁。」Kay一輪嘴大讚Oscar:「我覺得佢好勁,同埋最後落芝麻、落葱時,佢都係好Man嘅,我自意做佢小助手,喺佢側面協助佢,啲男同事都好仰慕佢,」問可留其首個包給老公張繼聰品嘗?她竟然益了其他同事,她說:「冇呀,因為現場太受歡迎,畀現場朋友一掃而空,阿聰可以同Oscar一齊再整,但其他同事冇乜機會見到佢。」問到對素食包有何期望,她謂:「將素食融入去好常食到嘅嘢,唔係要全部人都轉晒素食,只係想多啲素食而好味畀人揀,最初我都諗過呢個構思,佢(Oscar)一口答應,依家仲研發緊,望遲啲有呢個素食,同埋我哋研發嘅應好快推出,我希望透過人氣店普及呢啲素食。」

心中目女超人

至於Oscar被問到到底未婚妻Elanne定「妹妹」Kay手勢好?他笑言:「呢個問題同送我去死冇分別喎,一個係我老婆,一個係好朋友,兩個都堅,兩個都為呢個地球做咁多事,佢兩個簡直係我心中目嘅女超人啦。」其後Oscar再說:「梗係Elanne手勢好啲啦,因為阿Kay成日為呢個世界做啲貢獻嘅人,依然有隻發研究素食豬肉,好想試一試,佢係生煎包王其中一個要員,佢為包要諗多啲花臣啦,佢又係食素。」又指不少食客也是素食者,現時他開多幾間分店,且人手更充裕,令他有時間將素包研發,又謂:「阿Kay研發咗素肉,佢問我想試做生煎包、小籠包嘅感覺,我咪試吓,我冇預佢幫手,但佢見我一個人好幫得手,主要係抺嘢囉,好似有潔癮咁,抺到乜嘢都『令立立』,搞到我好唔好意思咁,結果素肉包同真豬肉生煎包有九成似,希望素食可以盡快普及推出。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!