掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

唔嘈得咪嚟!曾志偉生日P搵音樂人夾Band __,志偉,曾志偉,

曾志偉開生日派對。藝人曾志偉出席完前亞姐張珮汶的婚禮後,匆匆趕到自己的生日派對,志偉表示今日來賓大部分都是演藝人協會的會員,當中有不少音樂人參加,他說 ...


曾志偉開生日派對。


藝人曾志偉出席完前亞姐張珮汶的婚禮後,匆匆趕到自己的生日派對,志偉表示今日來賓大部分都是演藝人協會的會員,當中有不少音樂人參加,他說:「因為今年演藝人協會加入咗好多音樂人,所以請咗新嘅音樂人嚟夾吓Band玩吓囉,今年古天樂做會長,注重咗好多音樂上嘅支持,所以今晚預料會好嘈,我原本會出埠,最終留喺香港玩,以往就同黃杏秀一齊慶生,今年就分開,佢唔可以好嘈。(今晚你會唔會上台夾Band?)唔會,我唔夠佢哋嘈。」

曾志偉稱之後幾日也會有慶生活動,提到昨晚的生日齋宴,他笑言:「尋日係齋宴,跟住飲醉咗,有切蛋糕,跟住喺車度瞓咗,今朝擘大眼唔知自己喺邊。今日我都有做嘢開會,踢完生日波,再去張珮汶飲宴,我都唔知新娘係藝人,我只係識個新郎父親,好奇怪點解有記者。(有咩生日願望?)身體健康,大家開開心心,我都想啲令大家開心嘅戲。」曾志偉稱到場的朋友預一百人內,他笑謂「唔嘈得」的朋友不會邀請。歌手王梓軒、狄以達與組合C AllStar的成員釗峰也有現身。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!