網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月14日 星期六

睇樓團變驚喜生日P Ben Sir啜爆壽星6號 __,

今次Ayan輸晒喇…藝人陸浩明(6號)早前就飛咗去日本拍攝無綫節目,女友陳詩欣(Ayan)仲跟埋一齊飛陪出埠,佢哋仲喺社交網狂放閃,真係羨慕死人,不過 ...


今次Ayan輸晒喇…


藝人陸浩明(6號)早前就飛咗去日本拍攝無綫節目,女友陳詩欣(Ayan)仲跟埋一齊飛陪出埠,佢哋仲喺社交網狂放閃,真係羨慕死人,不過原來Ayan跟埋去係有「特別任務」!

嚟緊38歲生日嘅6號,雖然仲有成十幾日先到生日正日,但係佢已經好心急要同大家開心些牙驚喜生日P,喺社交網甫相答謝女友同同事嘅驚喜。本身6號喺日本做嘢嘅,同埋歐陽偉豪(Ben Sir)、林穎彤(Bella)等拍攝,點知佢哋成班人偷偷準備蛋糕,夾埋Ayan搞咗個生日會,Ben Sir仲啜爆壽星,雖然6號把口就話Ben Sir啲鬚好拮,不過喺相中就睇得出佢好Enjoy,加埋女友Ayan同兩大個靚靚生日蛋糕,唔怪得6號笑到眼都瞇埋

6號留言:「失驚無神生日會🎂 太驚喜la!Ben Sir 咀我一啖好拮,多謝團友Bella...仲有Ayan串謀秘密慶祝...哈哈4月26號先係,冇諗過咁早喺東京有蛋糕食,堅驚喜」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!