掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

囡囡小周周Rock爆冧周董 昆凌酸到爆 __,昆凌,周杰倫,周董,

小周周人仔細細已經Rock到爆!講到圈中好男人,一定有台灣天王周杰倫(周董)份,佢愛錫家人嘅程度簡直令人葡萄!周董就喺社交網上載咗張囡囡小周周嘅全身相 ...


小周周人仔細細已經Rock到爆!


講到圈中好男人,一定有台灣天王周杰倫(周董)份,佢愛錫家人嘅程度簡直令人葡萄!周董就喺社交網上載咗張囡囡小周周嘅全身相,相中見到戴住冷帽兼墨鏡嘅小周周擺出一個搖滾手勢,認真型格,難怪周董都話:「Let’s rock!你負責在旁邊幫我加油。」

而周董仲hashtag佢首歌 「鬥牛」嘅歌詞「三分球它在空中停留」,唔知佢係咪諗住唱畀囡囡聽呢?另一張相則見到周董抱住小周周,小周周仲嘟起個嘴仔,非常可愛,而太太昆凌就留言話自己「被取代了」,好多網民都話昆凌呷醋,叫周董要有啲表示,話囡囡果然係爸爸嘅前世情人呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!