掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

為阿嬌棄愛人!蔡卓妍爆婚禮撞正男友生日 __,阿嬌,阿Sa,蔡卓妍,鍾欣潼,

阿Sa出席金像獎拜神儀式。藝人蔡卓妍(阿Sa)出席金像獎拜神儀式,處女下海任司儀的她,表示雖然近排與司儀拍檔張繼聰拍劇已有默契,但也擔心屆時的轉數表現 ...


阿Sa出席金像獎拜神儀式。


藝人蔡卓妍(阿Sa)出席金像獎拜神儀式,處女下海任司儀的她,表示雖然近排與司儀拍檔張繼聰拍劇已有默契,但也擔心屆時的轉數表現,問到會否避開介紹有份爭影帝的前夫鄭中基?阿Sa說:「點解?大家係同行,金像獎係影壇盛事,諗唔到有咩原因要介意。」

做姊妹團

談到好姊妹鍾欣潼(阿嬌)將於下月25日在洛杉磯完婚,阿Sa透露婚禮沒有伴娘,但會聯同容祖兒及鄭希怡組成姊妹團,問到諗定如何玩新郎?她表示:「冇喎!我得到嘅資訊好少,但我哋準備咗條姊妹裙,總之靚(阿嬌婚紗靚嗎?)佢未呀!好亂,之前訂機票用咗香港時間Book,因為冇經驗又多嘢兼顧,等佢遲啲有個完整List畀我哋。」

夾份送婚紗

阿Sa指姊妹團有個電話群組討論婚事,目前首要任務便是準備姊妹裙,問到會送什麼禮物給新娘子?她謂:「同祖兒夾份送婚紗,佢自己揀,唔知幾錢。(成廿萬?)係都幫輕咗!原先我自己話送,後來祖兒話一齊夾,我都想阿嬌好靚咁嫁。(男友一齊去?)佢唔去喇!因為撞正佢同家姐都生日,我遲啲同佢補祝生日年年有,但好姊妹結婚一定要去。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!