掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

金像獎:孖張繼聰做司儀 蔡卓妍最驚講錯名 __,繼聰,阿Sa,蔡卓妍,金像獎,張繼聰,

阿Sa同張繼聰擔任金像獎大會司儀。藝人蔡卓妍(阿Sa)與張繼聰擔任《第37屆香港電影金像獎頒獎典禮》的大會司儀,兩人雙雙現身行紅地氈,阿Sa穿上白色及 ...


阿Sa同張繼聰擔任金像獎大會司儀。


藝人蔡卓妍(阿Sa)與張繼聰擔任《第37屆香港電影金像獎頒獎典禮》的大會司儀,兩人雙雙現身行紅地氈,阿Sa穿上白色及黃色低胸晚裝上陣,配襯鑽石頸鏈與耳環,明艷照人。問到一身珠光寶氣是否出動私伙?她坦言:「緊係贊助啦,咁貴,邊有錢買。」

首次做金像獎司儀的阿Sa表示心情緊張:「今日收到好多朋友傳短訊叫我唔好緊張,當係玩,我心諗你做呀,點會唔緊張。我最驚係講錯啲人名,明明啲人成日見,好熟,係朋友,但到一大班人出現就好難講。」張繼聰解釋因為平時私下不會叫對方身份証上的名字,問到如何培養默契?他說:「我哋之前啱啱一齊拍緊套劇,所以就一邊拍一邊練,其實我哋背後有100人準備整個流程幾個月,係好多人嘅功榮,我哋兩個只係企前咗少少,希望今晚好好enjoy,想畀觀眾同得獎者都感受到呢個一年一度嘅盛事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!