掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

閉關備戰開騷!林奕匡連陪老婆都Say No __,林奕匡,

林奕匡閉關備戰開騷。歌手林奕匡(Phil)到電台宣傳全新快歌《從世界到我家》,他說:「我之前去咗唔同地方,例如意大利、巴黎、加拿大,其實首歌係講無論去 ...


林奕匡閉關備戰開騷。


歌手林奕匡(Phil)到電台宣傳全新快歌《從世界到我家》,他說:「我之前去咗唔同地方,例如意大利、巴黎、加拿大,其實首歌係講無論去咗邊度玩,最掛住都係屋企張床,其實我上次去意大利都有咁諗,幾好玩都好,都有諗『死啦,想返去做嘢』。(你係工作狂?)唔係,但我真係鍾意唱歌、享受喺台上表演,同埋屋企張床係瞓得冧啲。」他亦表示新歌找來一個在法國讀書的女生featuring。

Phil透露6月3日將在九展開騷,到時會邀請糖妹、葉巧琳、小塵埃、ToNick等人做嘉賓,亦預告到時會有驚喜位。他亦謂都想開始閉關準備音樂會,現時亦叫自己要意志堅定:「人哋叫我去玩都要Say No,老婆(李靄璣)叫我打牌都唔得,如果唔係出唔到新碟,所以要推晒啲應酬,希望大家明白。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!