掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

孖金剛銅鑼灣拍外景 阮小儀親民玩Selfie __,金剛,小儀,

銅鑼灣街頭捕獲金剛同小儀!電台主持出身的阮小儀,口才了得之餘又識搞氣氛,近年更經常擔任遊戲及飲食節目主持。日前下午6時許,小儀與拍檔金剛為無綫新一輯飲 ...


銅鑼灣街頭捕獲金剛同小儀!


電台主持出身的阮小儀,口才了得之餘又識搞氣氛,近年更經常擔任遊戲及飲食節目主持。日前下午6時許,小儀與拍檔金剛為無綫新一輯飲食節目拍外景,今次地點選擇在銅鑼灣鬧市,因正值放工時間,引來不少途人圍觀及拿出手機拍照。

現場見兩人不停搵途人試食,眾街坊十分踴躍。期間有女士試食時,金剛即發揮搞笑本色,大動作地整古作怪,氹得幾位女士哈哈大笑,有粉絲上前要求合照時,他們亦來者不拒、態度親切。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!