掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

【唔可以冇咗佢…】海報師阮大勇公園示愛 登門求selfie咁就追到靚公關 __,阮大勇,

77歲香港電影海報教父阮大勇,大家尊稱他是「海報師」,作品包括《天才與白痴》、《半斤壬八両》、《猛龍過江》等等等等。07年喪妻,原計劃終生不再娶,可是 ...


77歲香港電影海報教父阮大勇,大家尊稱他是「海報師」,作品包括《天才與白痴》、《半斤壬八両》、《猛龍過江》等等等等。07年喪妻,原計劃終生不再娶,可是45歲酒店公關Virginia(許慧韶)出現後,重燃阮老師對愛情的熱情。

Virginia與阮老師一起接受《蘋果》專訪,阮老師用了足足一年時間,直至今年一月才以誠意感動到Virginia做女朋友,拍拖三個月後,上星期五求婚成功。最巧合的是,阮老師原來與Virginia父親同年;Virginia就跟阮老師的女兒同年。她不諱言:「我覺得佢好似我爸爸。我幾缺乏家庭溫暖,佢又覺得佢個女冇同佢溝通。」

漸漸阮老師發覺自己愛上Virginia,於是,77歲的他陪她由天樂里行到西環食炸魚薯條,靠messenger傾吓偈,又借機相約飲茶。後來Virginia察覺到阮老師有追求之意,反應是即刻落閘:「因為佢年紀,我唔想嚇到人心臟病。」拒絕再見。

但阮老師沒有放棄,繼續用fb同ig攻勢,逢post必like,又勤力留言,結果真的打動了Virginia——答應赴約。一次,兩人到赤柱,Virginia見一間舖位置和環境都相當好,於是阮老師二話不說,租下來開畫廊。

他笑,開畫廊,也是為了Virginia。「我生命入面冇咗Virginia真係乜嘢都冇0架喇!」

阮老師說,自己是一個好怕麻煩的人,所以租畫廊的細節,都由Virginia去傾,阮老師稱畫作一早就有,只是「攞好少錢出嚟」就:「主要為咗追佢,有百份之30係為自己個女,因為個女身體有問題,唔能夠出去幫人打工,間畫廊就係等個女有寄託。」說到這裡,他頓了頓:「開畫廊之前我哋冇拍拖0架,手都未揸過……希望慢慢感化佢。」

Virginia試過叫阮老師做「爹哋」,阮老師聞言即說:「我唔想做你爸爸。佢一提到做長輩做爸爸,我係唔開心嘅。仲有,初初佢唔知我鍾意佢時,我見到佢,我會好似西方人咁抱抱;佢知道我鍾意佢之後,唔俾掂,挨埋少少都唔俾。」

今年1月21日,阮老師跟Virginia相約業主在天后簽約,辦妥之後,兩人在維園坐,阮老師即表白:「呢個月亮形狀係我最鍾意,我唔鍾意圓嘅,我鍾意娥媚月,今晚娥媚月咁靚,我哋都識咗一年,我哋可唔可以開始拍拖嘅階段呢?不如做我女朋友。」

在旁的Virginia補充:「佢話冇人知0架,淨係我哋兩個知0架咋。跟住又話鍾意咗我好耐,不如同佢一齊管理畫廊,有一個好好將來來,好多承諾嘅嘢講,過程係感動嘅。」此時阮老師就說:「雖然我咁嘅年紀,但我思想唔係咁維園阿伯0架!」

當日Virginia未有馬上回覆。

兩日後,阮老師登門造訪,又提議要影selfie,影相時親密地搭住Virginia膊頭,就係咁……兩人開始發展。

阮老師面有得色謂:「我覺得佢之前都對我有好感,係我以前做咗嘅功夫,我嘅癡情令佢慢慢接受我,一路一路加分。唔係因為我租咗間畫廊令佢回心轉意,係我一路以嚟加加埋埋分期付款儲蓄咁。」



77歲的阮老師陪Virginia由天樂里行到西環食炸魚薯條

Virginia試過叫阮老師做「爹哋」



阮大勇教Virginia畫的第一幅畫

鍾意就快D Share啦!