網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

個嘴夠Sexy!鄭融拍咀戲錫到對方嘩一聲 __,鄭融,

鄭融話佢個嘴夠Sexy。歌手鄭融與跳高運動員楊文蔚,到沙田出席化妝品牌活動,受訪時鄭融提及早前亦應同一品牌,前往東京4日參與發布會,與多位名模會面,還 ...


鄭融話佢個嘴夠Sexy。


歌手鄭融與跳高運動員楊文蔚,到沙田出席化妝品牌活動,受訪時鄭融提及早前亦應同一品牌,前往東京4日參與發布會,與多位名模會面,還自嘲是全場最嬌小:「個個Model都好高,其中Bella Hadid(名模)已經係着平底鞋,所以影相嗰時都冇咁尷尬。」她又指自己最緊張是咀唇,經常搽潤唇膏,又不忘自誇個嘴夠Sexy:「都要多謝呀媽。(男友有冇讚你個嘴?)我成日對住佢都唔笑,佢叫我笑多啲。」

遭男友嫌棄

鄭融又分享拍攝接吻戲份趣事:「佢哋一見我個嘴就話係『乾炒牛河』,啲潤唇膏好『令』,拍接吻戲嗰時錫完對方都會『嘩!』一聲。咁樣幾好,可以轉移視線,佢係同我啲唇油錫,而唔係我個嘴嘅感覺,盡快抽離角色。」她笑話其實做咁多嘢都係想護唇,冇死皮。有冇幫男友搽潤唇膏?鄭融話試過1、2次,但都遭男友嫌棄:「佢好逼於無奈,因為佢嗰嘴『爆擦』。」她又希望可以出自家色唇膏。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!