網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月12日 星期四

感謝SM照顧 謝芊彤孖細妹相隔16年再推新歌 __,

謝芊彤(左)同謝芊蕾經常和SupperMoment演出校園騷。從網絡歌手成功入樂壇的兩姊妹謝芊彤和謝芊蕾出席電台訪問,自16年後相隔一年多推出新歌《F ...


謝芊彤(左)同謝芊蕾經常和Supper Moment演出校園騷。


從網絡歌手成功入樂壇的兩姊妹 謝芊彤和謝芊蕾出席電台訪問,自16年後相隔一年多推出新歌《Face it don't run》,兩人表示相隔一段時間出歌,是因之前未做到一首滿意作品,加上不擅長編曲,現簽了公司後有人除解決了編曲問題,亦有Full Band錄音,所有都是第一次。以前兩人歌曲都屬「自家製」,可擔心樂迷不接受她們新的音樂風格?芊彤表示:「又唔擔心,反而可以畀大家認識我哋音樂嘅另一面。」

而兩人開心是近日經常和Supper Moment演出校園騷,她們謂:「有Supper喺到,個場一定好多人嚟,令演唱時都特別放心。而我哋每次演出完,佢哋都會畀意見我哋,亦好照顧我哋。(同SM演出令更多人認識?)都係,佢哋啲Fans係好熱情,仲要喺台上幫我哋宣傳新歌呢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!