掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

夠吸睛!顏子菲Sports Top做單手掌上壓 __,顏子菲,

畀啲掌聲!!前亞姐顏子菲除了擔任司儀了得之外,做運動都有一手。早前佢被好友龐景峰HASHTAG欽點,響應咗近期席捲社區、香港警方與「保護遺棄動物協會( ...


畀啲掌聲!!


前亞姐顏子菲除了擔任司儀了得之外,做運動都有一手。早前佢被好友龐景峰HASHTAG欽點,響應咗近期席捲社區、香港警方與「保護遺棄動物協會(SAA)」合作舉辦嘅「單手掌上壓」挑戰。

顏子菲將做單手掌上壓片上載咗喺社交網,但唔知係咪有啲困難需要用器材輔助,見佢好落力咁去完成任務,都總算善心大於一切。身穿SPORTS BRA嘅佢,對住鏡頭慢慢一下一下咁做,做到後幾吓都見佢有啲吃力,但佢都咬實牙關捱落去,最終都做到四下呢個成績,真係為善不甘後人。好多網友都讚佢人美心善,連身材都同樣優越,仲話都要坐言起行一齊做運動呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!