掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

【金像獎】娜姐 Stephy deep v 「胸器」冇影 __,Stephy,周秀娜,娜姐,麥當娜,金像獎,鄧麗欣,

【金像獎】娜姐Stephydeepv「胸器」冇影娜姐(周秀娜)同Stephy(鄧麗欣)今年同樣有份提名「最佳女主角」。夾都冇咁啱兩位雙雙以deepv長 ...


  • 【金像獎】娜姐 Stephy deep v 「胸器」冇影


  • 娜姐(周秀娜)同Stephy(鄧麗欣)今年同樣有份提名「最佳女主角」。夾都冇咁啱兩位雙雙以deep v長裙迎戰影后。昔日娜姐D奶跟身,威力驚人,事隔多年,D奶不消失得無影無蹤,即使未至i -pad胸,但睇頭同昔日比,都係「差啲啲」。

    至於Stephy 旱有超性感示人,但相比之下姜麗文的see through 來得更有睇頭。今屆有份角逐「最佳新演員」兼大熱之一的《藍色白雲》的梁雍婷以冶艶的齊蔭黑白look示人,形格十足。王菀之的全黑打扮,甚有丐幫影子,是否好看,見人見智!
    鄧麗欣
    姜麗文
    顏卓靈
    王菀之
    梁雍婷
    余安安、薜凱琪
    溫碧霞

    鍾意就快D Share啦!