掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

開胸Stephy超性感:我件衫郁得,個人唔郁得 __,Stephy,鄧麗欣,

憑《空手道》入圍女主角嘅Stephy鄧麗欣,今晚以超性感開胸裝示人,紅地毯司儀卓韻之同余迪偉笑言唔可以俾佢自己拎咪,因為會遮住晒。阿之問Stephy: ...


憑《空手道》入圍女主角嘅Stephy鄧麗欣,今晚以超性感開胸裝示人,紅地毯司儀卓韻之同余迪偉笑言唔可以俾佢自己拎咪,因為會遮住晒。阿之問Stephy:「你郁唔郁得?」Stephy答:「我件衫郁得,個人唔郁得。」佢又話依家心情異常平靜,「我前日出post話心情好緊張,之後好多人都話我知佢哋都好緊張,我見咁多人咁緊張,我嘅心情反而變番平常,好期待發生。」

自言貼晒膠紙嘅周秀娜結果離罩疑走光,至於身穿開胸晚裝嘅Stephy呢,佢就話:「睇落好危險,其實好安全,條裙釘晒朱片好重,唔驚走光,反而驚kick親條裙,因為條裙好重,試裙幾分鐘條頸都好『聚』晒。」

Stephy自言對條裙一見鍾情,贊助商係Valentino,珠片係人手一塊一塊釘上去,所以要成30幾萬。同娜姐不約而同都係deep V,Stephy笑言:「係有分別嘅,有少少分別,不過唔多囉!佢多我少少。」何止少少……「我呢條裙唔係講呢啲嘢,係講整體。」佢又話唔驚比較:「一定比較0架預咗。」

娜姐大露背大deep v上陣,佢自言好穩陣安全,仲話:「最緊要靚!」娜姐行完紅毯受訪,問到怕唔怕走光,佢話已經好save黐咗好多貼紙,已經盡咗力性感,佢話今日儘量挺直腰,係人生最直,坐車着鞋唔可以彎低條腰。而佢件衫改過幾次,噚日改埋最後一次,都有刻意食少咗。問到個胸有冇減咗?娜姐話:「好彩size啱啱好,其實已經最安全。」佢透露今日戴嘅戒指都3卡,連埋頸鏈都2千萬。

攝影:仇志德、陳俊強、林賓尼、葉君海


憑《空手道》入圍女主角嘅Stephy鄧麗欣,今晚以超性感開胸裝示人




佢又話依家心情異常平靜









鍾意就快D Share啦!