網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

【靜過太空】Sunny@SM搞Gag冇人識笑? __,

真係好爛呀!樂隊SupperMoment日前到電台接受訪問,介紹最新推出的單曲《橙海》,當主持人問到新歌為甚麼會取這個名字,主音Sunny大搞爛gag ...


真係好爛呀!


樂隊Supper Moment日前到電台接受訪問,介紹最新推出的單曲《橙海》,當主持人問到新歌為甚麼會取這個名字,主音Sunny大搞爛gag:「意思係有好多個橙喺個海度。」直播間隨即安靜了數秒。

之後Sunny認真解釋歌曲意念由來:「新碟最後嗰幾首歌算係整得冇咁順,開咗幾次會都冇乜進展。有一次我去咗布吉旅行,第一次玩水上電單車,自己水性唔係咁好有啲緊張,個教練就同我傾偈,仲同我一齊唱歌。等到出到去個海中心,突然發現眼前係一片日落黃昏灑落海面嘅景象,成個海面都係橙色,嗰下真係有少少感動到眼濕濕,發覺世界比我哋想像中更大,於是就有咗今次新歌嘅意念。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!