掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

Sweet到爆!黃心穎爆馬國明買嘢食嚟探班 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎出席劇集煞科宴。藝人黃心穎出席無綫劇集《丫鬟大聯盟》煞科宴,心穎透露昨晚剛完成最後一場戲:「尋晚先同洪永城拍完一場好sad嘅戲,因為我同佢有好多 ...


黃心穎出席劇集煞科宴。


藝人黃心穎出席無綫劇集《丫鬟大聯盟》煞科宴,心穎透露昨晚剛完成最後一場戲:「尋晚先同洪永城拍完一場好sad嘅戲,因為我同佢有好多離離合合。一開始我哋要拍晒傷心戲,然後先到甜蜜,有啲困難,要畀啲想像力。(你同馬國明咁sweet梗係想像唔到)唔關事,因為同同劇演員好似一家人咁,佢哋講嘅說話都可以感動到我。」

自覺演技有進步

心穎自覺今次演技進步了很多,因為同劇的郭少芸和李霖恩教了她很多,她說:「有場戲講我斷斷續續要喊,但我cut機都能夠hold到個情緒拍下一場。」心穎指拍《丫》劇時沒時間休息,要高度集中。問是否沒時間和馬國明拍拖?心穎說:「都有見到,佢喺隔籬廠開工,夾到時間會一齊食。(有傳馬國明探你班「萬歲」?)我有囉,佢有買嘢畀我食,冇理由要佢照顧埋我個廠。」

孖屋企人外遊

心穎透露有一個月時間休息,打算和屋企人去旅行:「但唔會去太遠,因為中間有嘢要做,嚟緊宮心計要做宣傳,6月要開時裝劇。(唔同馬國明去?)佢要開工。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!