網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月18日 星期三

慈父樣出晒嚟!Taka@OOR冧爆攬隊友BB慶生 __,慶生,

唔知Taka(左二)有冇計劃同淺田舞生番個呢?日前被爆與前花式滑冰選手淺田舞拍拖的日本樂隊ONEOKROCK(OOR)主音Taka,4月17日30歲生 ...


唔知Taka(左二)有冇計劃同淺田舞生番個呢?


日前被爆與前花式滑冰選手淺田舞拍拖的日本樂隊ONE OK ROCK(OOR)主音Taka,4月17日30歲生日。隊友趁着日前在名古屋巨蛋舉行演唱會,提早為他慶祝生日。除了送上大蛋糕,成員Ryota及Tomoya還帶埋BB來祝賀。

低音結他手Ryota去年初同加拿大樂壇天后Avril Lavigne的妹妹Michelle結婚後,誕下一名B女;鼓手Tomoya亦於去年11月喜獲B仔,榮升老竇,今次難得兩個成員帶埋BB出來一齊聚會,當然要影一張齊人照。照片中,只見Taka雙手抱住可愛的B仔B女,露出四萬口好不開心,唔知Taka有冇計劃同淺田舞生番個BB玩吓呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!