掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

上TVB唱歌 方力申搵唱歌老師補鐘 __,方力申,TVB,

好耐冇聽小方唱歌呀!歌手方力申(小方)於將軍澳電視城錄影節目《流行經典50年》,獻唱自己的歌曲《好心好報》,與杜德智合唱《真的漢子》,及與唱歌老師兼契 ...


好耐冇聽小方唱歌呀!


歌手方力申(小方)於將軍澳電視城錄影節目《流行經典50年》,獻唱自己的歌曲《好心好報》,與杜德智合唱《真的漢子》,及與唱歌老師兼契媽Christine Samson合唱《朋友》。

小方表示與杜德智及Christine Samson於無綫節目上首次合作:「喺老師面前點練都冇乜完美,我亦都好耐冇喺電視上唱歌,所以今晚好緊張,但現場有我粉絲,我見有自己名牌都會興奮。(事前同佢哋夾過?)一定冇,但我尋唔喺香港,少咗一日綵排,但我有去Christine Samson度補堂。今集見番好耐冇見嘅朋友,所以今輯用輕鬆開心嘅心態面對。」

對於好友梁漢文日前醉駕罪成,被判罰160小時社會服務令及停牌兩年,小方坦言有留意報道,亦有關心對方:「一開始有聯絡慰問,但之後冇再問。希望佢得到今次教訓後,更加裝備好自己。」他透露二人將會有合作,希望對方盡快收拾心情。

此外,他透露會為鄧健泓(Patrick)月底舉行的演唱會擔任嘉賓,提到Patrick日前表示會安排除衫環節給他,小方笑說:「佢有同我講,不過我唔理佢,唔係玩捉迷藏。可能係佢想我叫佢想。(自己練定?)未練!呢排懶啲冇乜點去操。不過我好尊敬大隻男仔,佢哋嘅苦練係有血有汗。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!