掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

【天王巨星乜乜乜】為咗一包薯片開火 TVB男藝人遭行內人轟態度差 __,TVB,

查實究竟睇戲應唔應該食薯片,呢個問題真係可以媲美究竟係有雞先抑或有蛋先,有啲人覺得氣味同噪音,影響靜心睇戲嘅情緒,好似當你睇到好入戲嘅時候,身邊突然傳 ...


查實究竟睇戲應唔應該食薯片,呢個問題真係可以媲美究竟係有雞先抑或有蛋先,有啲人覺得氣味同噪音,影響靜心睇戲嘅情緒,好似當你睇到好入戲嘅時候,身邊突然傳出一啲「嘶哩sa喇」嘅開薯片聲,跟住再聽到食薯片嗰啲聲,甚至嗰筒大爆谷傳嚟嘅陣陣飄香,真係咪話都掃興!

當然有人覺得呢啲零食係睇戲嘅其中一種享受,既然大家都係買飛入場戲,實在冇理由剝削呢個權利,惟有講句,俾多啲包容喇!

萬眾期待嘅電影《復仇者聯盟3:無限之戰》喺噚日正式上晝,一班Marvel迷梗係排隊入場睇戲喇,噚晚有唔同嘅特別場,邀請咗圈中人出席,大家入場前後都喺fb瘋狂洗版,分享吓心情有幾咁興奮,估唔到因為一包薯片,竟然喺掀起咗一輪風波!

事緣有一個幕後嘅宣傳人員,完場之後喺fb留言,除咗讚套戲幾咁好睇之外,仲留言:「唯一不愉快係在場遇到一個自以爲天王巨星嘅TVB男artist,從好多TVB前輩口中都聽過呢位上位中嘅小生態度非常差,今日親歷其境,未開場我朋友同我傾偈,佢以為我朋友望佢,佢已經用非常唔友善嘅眼神『睥住』我朋友,到電影開始,我係食電影院購買嘅薯片,佢竟然用極差嘅語氣同我講,你細聲啲!』我好肯定我係冇製造任何不必要嘅聲量,丫巨星不如你表演如何食薯片完全冇聲?你咁驚聽到任何電影以外聲音,你點解唔自己包個戲院睇啦嘛,咁咪冇聲咯。我又冇講野又冇睇電話聽信息。會有咩聲?而且坐得係呢個area嘅都係被主辦邀請嚟嘅人,簡稱行內人,你要覺得自己有幾紅先會用咁冇禮貌嘅語氣同人講嘢?真係火都嚟。」

唔少人都有留言問呢個係邊一個,但係佢都冇開名,最後呢個TVB嘅男artist喺自己嘅fb開post講呢件事,原來嗰個就係袁偉豪!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent








鍾意就快D Share啦!