掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

【有味短片】Yanny@SG鯨吞22粒榴槤 __,Yanny,陳穎欣,

Yanny晒榴槤盛宴上鯨吞22粒榴槤嘅「食力」。樂壇組合SuperGirls(SG)成員Yanny(陳穎欣)愛榴槤,她與朋友去食榴槤放題時,索性拍片放 ...


Yanny晒榴槤盛宴上鯨吞22粒榴槤嘅「食力」。


樂壇組合Super Girls(SG)成員Yanny(陳穎欣)愛榴槤,她與朋友去食榴槤放題時,索性拍片放上網,見她於片中拍低成枱榴槤的「盛宴」,更直言已睇到流口水。最後她全程直擊,不介意把自己的食相公開,見她戴上手套後密密食、唔停口,最後即場展示「戰績」,在碟上放上被她食完留下的榴槤核,足足有22粒,相當誇張!

事後Yanny表示當日共食了五款來自馬來西亞的榴槤,原本她想約其他成員一起來「挑戰」,不過大家就唔到時間,Yanny更謂成員中只有Cheronna(吳嘉熙)一個對榴槤反感︰「其實大家平時都好相親相愛咁一起食榴槤,只有Cheronna一個鍾意。」

飽到食唔落晚飯

對於一口氣吃了22粒榴槤,Yanny也自覺很誇張︰「雖然馬來西亞品種嘅榴槤好細個,但食咗咁多,今次真係好瘋狂好癲,近傍晚時去食,結果冇食晚飯,食榴槤食到飽,而且好漏。」

Yanny笑言食得太多,這星期看到榴槤都驚驚,至於男友看到她狂食榴槤有何反應?她表示︰「當日我攞咗三件榴槤返去,佢一件都冇食,雖然佢唔抗嗰種味道,但我就唔停咁同佢傾偈,問佢聞唔聞到我口裏面有榴槤味。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!