掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

抽起條筋!Yukilovey想自組樂隊出騷 __,

Yukilovey話成員方面可以係合作過,又或者係新認識嘅都得。歌手Yukilovey(勞嘉怡)雖然現時是獨立歌手,不過原來出道近六年的她玩音樂初期曾 ...


Yukilovey話成員方面可以係合作過,又或者係新認識嘅都得。


歌手Yukilovey(勞嘉怡)雖然現時是獨立歌手,不過原來出道近六年的她玩音樂初期曾經參與過不少樂隊,包括The Lee's、壞碑唇等本地知名獨立樂隊。日前接受訪問時,Yukilovey坦言有重新夾band的諗法:「因為依家出騷成日都會撞番以前夾band識嘅人,又認識到啲新band友,有少少抽番起條音樂筋。諗返起以前夾band嘅心態只係以單位形式嚟應付出騷,但係依家如果再有機會組一隊新band嘅話,我希望係個新開始,想去參加唔同嘅音樂節,例如台灣或者內地嗰啲音樂節氣氛都好正,好適合組樂隊去玩。」問她開始物色成員未?她笑言:「成員真係仲未諗,可能係以前合作過嘅又得,新認識嘅又得,都要講緣分嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!