掃呢頁CODE去手機

2018年5月7日 星期一

【擔正做男1】 沈震軒內地開住工過35歲生日 __,沈震軒,

【擔正做男1】沈震軒內地開住工過35歲生日人在廣東惠州拍緊網絡電影《懸骨冊》嘅Sanmy沈震軒,正日生日(5月4日)在工作中渡過。人緣有番咁上下,工作 ...


  • 【擔正做男1】 沈震軒內地開住工過35歲生日


  • 人在廣東惠州拍緊網絡電影《懸骨冊》嘅Sanmy沈震軒, 正日生日(5月4日)在工作中渡過。人緣有番咁上下,工作人員特別在開工當日預備了蛋糕,並在上面寫上「宇宙超級帥沈震軒」同壽星慶祝,令他大為驚喜。「劇組真係好有心,能夠和他們在工作中度過生日,實在很開心!而且我很喜歡他們讚我是『宇宙超帥』,好開心這套電影將我拍得好靚仔。」

    據了解Sammy係《懸》片中飾演400歳打得、睇得又風流的殭妖,同女徒弟還有感情線。雖然近排忙住拍電影,但係Sammy一有時間就會抽空busking,為咗做得更好,還找來監製舒文合作做一首專為busking而唱的新歌,預計6月初出街。

    鍾意就快D Share啦!