網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月10日 星期四

14歲時媽媽病逝 黑仔自製短片念親恩 __,黑仔,姜皓文,

■姜皓文自拍短片,憶述當年與母親(小圖)的相處點滴。互聯網圖片姜皓文(黑仔)昨日在社交網上載了一段自拍短片,紀念已逝慈母。黑仔有一妹兩弟,父母很早已經 ...


姜皓文(黑仔)昨日在社交網上載了一段自拍短片,紀念已逝慈母。黑仔有一妹兩弟,父母很早已經分開。黑仔說:「最記得有次媽咪帶埋我陪細妹去睇醫生,點知我袋住細妹啲藥走咗出去玩,搞到阿媽要通街搵我,阿媽好嬲,好狠咁打咗我一餐。」

黑仔14歲時母親因病離世,當時因為養父要工作,惟有將弟妹送到兒童院生活,雖然黑仔與弟妹在不同地方長大,不過感情好好,黑仔說:「近兩年嘅金像獎佢哋都有嚟捧場,舊年妹妹話畀我知,細佬一聽到唔係我攞最佳男配角,嬲到走咗去。」黑仔還說:「親情的確係幾可貴,不妨趁母親節,同身邊愛嘅人講句我愛你!」

撰文:唐琛悠




鍾意就快D Share啦!