網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月11日 星期五

被15個月大混血囝囝冧爆 貝安琪拒做怪獸家長 __,貝安琪,

■貝安琪堅決不做虎媽,希望囝囝開心成長。貝安琪與加拿大籍男友SimonvanDamme育有15個月大的兒子貝小龍(Sebastian),囝囝擁有中德及 ...


貝安琪與加拿大籍男友Simon van Damme育有15個月大的兒子貝小龍(Sebastian),囝囝擁有中德及加拿大血統,長得相當可愛,兩母子日前到清水灣放風箏提早慶祝母親節。

貝安琪大讚囝囝窩心,她指母親對她自幼管教嚴格,但她卻另有一套育兒法:「見到德國朋友教得好,唔好咁緊張,佢哋唔會鬧、打。因為自己緊張,我希望囝囝覺得我哋係朋友,樣樣嘢都商量。」貝安琪表示不會做虎媽,卻堅持兒子學多國語言:「細個好似sponge(海綿),吸收得快,小龍暫時學德文、廣東話、英文同埋法文,𠵱家佢識講最重要嘅『爸爸』、『媽媽』同『奶嘴』。」貝安琪也要囝囝培養中國人傳統家庭觀念,重視節日。

採訪:梁錦雯

攝影:葉君海

服裝提供:Claudie Pierlot




鍾意就快D Share啦!