掃呢頁CODE去手機

2018年5月2日 星期三

180430黃大仙10歲女童偷竊:鑽飾失蹤:女童父斥蘋果報道失實 擔心令女事主崩潰 __,蘋果,

(陳賜慧攝)涉事10歲女童的髮型師父親痛斥蘋果日報亂報道!他今晨10時許在黃大仙下邨龍滿樓寓所內,因不滿有其他傳媒上門採訪而報警求助,並到大廈樓下助查 ...


(陳賜慧攝)


涉事10歲女童的髮型師父親痛斥蘋果日報亂報道!他今晨10時許在黃大仙下邨龍滿樓寓所內,因不滿有其他傳媒上門採訪而報警求助,並到大廈樓下助查,他一現身旋即被守候的記者包圍,期間表現不耐煩,並指着其中一名男記者,向警員指:「阿Sir,呢個上樓係咁騷擾我」。

在場有記者即時上前稱:「你可唔可以澄清返,既然你覺得報道唔係事實嘅話」,男子即「手指指」稱:「其實你哋失實嘅報道呢,令到個女人崩潰呢,有咩事自殺,我想問邊個負責」。記者即指:「咁可唔可以澄清返件事,我哋幫你澄清」。

男子聞言更為激動說:「澄咩清啫,你哋邊個係蘋果,個報道都亂晒龍嘅」,記者再問:「佢講咩㗎蘋果,你講一次」。男子回應稱:「你有冇睇新聞吖?你自己有睇到啦,問我做咩,你哋呀,邊個搞到個女人崩潰自殺,我想問你」,話未說完就轉身向大廈方向行去。

對於一切關於其女兒的情況,他亦未有回應,只澄清了與女事主「純粹係朋友」,並警告記者勿再尾隨,便進入大廈內。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!