掃呢頁CODE去手機

2018年5月21日 星期一

【夫曾破產獨撐家】陳慧珊被欠192萬慳錢搭地鐵 帶女盲舂舂搵路 __,陳慧珊,

陳慧珊一向習慣揸車,而且是揸Benz的。最近她改為搭地鐵,不知是否因之前幫個女報讀凱莉山學校,但校方遲遲未有校舍開課,hold住192萬債券費有關。她 ...




陳慧珊一向習慣揸車,而且是揸Benz的。最近她改為搭地鐵,不知是否因之前幫個女報讀凱莉山學校,但校方遲遲未有校舍開課,hold住192萬債券費有關。

她已入稟要求校方退還,但學校稱沒收過呢筆錢。可能因為這宗糾紛的關係,幕前大減的陳慧珊慳得就慳,改為搭地鐵。

始終揸慣車,她不熟路,拖住個女在商場不斷搵地鐵入口。最後終於去到地鐵站,但就不知應該去那個月台,雖然陳慧珊是博士生,但都研究了很久才入閘。車廂很逼,但沒甚麼人認出陳慧珊,兩母女平日慣了私家車出入,逼車冇晒心機。

其實老公12年申請玻產之後,由陳慧珊撐起頭家,就算現已過了4年破產期,她仍為家人把握每個賺錢機會,呢個老婆冇得頂呀!



鍾意就快D Share啦!