網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月9日 星期三

許紹雄開心 21歲囡囡似媽咪 __,許紹雄,

■許紹雄話囡囡Charmaine(中)好夠運,因為囡囡個樣似老婆而唔似自己。現年69歲嘅許紹雄(Benz),92年娶咗羅樂林太太陳寶儀親家姐龍嬿而之後 ...


現年69歲嘅許紹雄(Benz),92年娶咗羅樂林太太陳寶儀親家姐龍嬿而之後,生咗囡囡許惠菁(Charmaine),唔經唔覺,囡囡已經21歲,仲越大越靚㖭。大前日Charmaine21歲生日,Benz特登早一日幫囡囡喺跑馬地搞咗個生日party。除咗Benz一家三口之外,仲有羅樂林、陳寶儀、陳志健同太太羅苡之以及韓馬利等等。

Benz前日喺社交網貼咗幾張囡囡生日party相,留言話:「我女兒Charmaine,祝你生日快樂、身體健康!」Charmaine亦有喺社交網轉發相片,留言話:「我愛你哋,我21歲喇!」相中Charmaine着透視裝,越大越索。而Benz早前曾經同傳媒講佢囡囡讀緊浸會大學讀傳理系三年級,由於囡囡對娛樂圈工作冇興趣,所以冇諗過入行。



■許紹雄日前為Charmaine舉行生日派對慶祝21歲,請埋羅樂林等親戚出席。

名花有主

馮仁昭噚日打畀Benz,讚佢個女越大越靚,Benz好開心咁話:「多謝多謝,佢夠運,唔似我,似媽咪。」Benz話阿女讀埋今年就大學畢業,問到阿女有冇拍拖,佢就話:「後生女拍拖呢啲梗有㗎啦,咁大個女,佢鍾意點就點,我唔會管佢。」

撰文:馮仁昭




鍾意就快D Share啦!