網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月14日 星期一

【古天樂做目標】22歲沈良傑北京年賺幾百萬 返港開電影罩唐貝詩 __,唐貝詩,古天樂,

只有22歲嘅沈良傑,講緊喺北京一年賺幾百萬,不過依然堅持返香港開電影,佢話希望好似古天樂咁幫香港影圈有貢獻,仲罩住唐貝詩開工作室添。舊年十月,沈良傑喺 ...




只有22歲嘅沈良傑,講緊喺北京一年賺幾百萬,不過依然堅持返香港開電影,佢話希望好似古天樂咁幫香港影圈有貢獻,仲罩住唐貝詩開工作室添。

舊年十月,沈良傑喺香港成立決世影業,好快拍咗三部網劇,嚟緊會投資電影,搵咗邵音音、衛詩雅做女主角。又會同唐貝詩嘅工作室有搞作。

「我喺北京每年真係可以賺到幾百萬,我想返香港,覺得香港電影真係需要有人要去支持,近期我真係好欣賞古天樂先生,佢真係好有心。」沈良傑說。

「我都好驚訝,知道佢嘅年紀時,覺得無可能,有時同佢傾偈,佢諗嘢嘅思維好大,可能我淨係諗到一兩步,但佢會諗得好全面。」拍檔唐貝詩說。

返香港發展,沈良傑話見返以前嘅藝人朋友,好多都好開心見到佢有今日嘅成績,好多仲話要同佢合作添。

攝錄:葉志明

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!